Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Корнішева Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Корнішева Т. Л. Розвиток традицій хорового диригування в Україні [Електронний ресурс] / Т. Л. Корнішева // Вісник Міжнародного слов'янського університету. Сер. : Мистецтвознавство. - 2013. - Т. 16, № 1. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VMSU_mystetstvo_2013_16_1_6
| 2. |
Корнішева Т. Л. Творча особистість диригента:історіографія проблеми [Електронний ресурс] / Т. Л. Корнішева // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2012. - № 10. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2012_10_32
| 3. |
Корнішева Т. Л. Творчий компонент як складова професійної діяльності диригента [Електронний ресурс] / Т. Л. Корнішева // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. - 2013. - Вип. 19(1). - С. 250-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2013_19(1)__54
| 4. |
Корнішева Т. Л. Становлення професійних засад хорового диригування в Україні [Електронний ресурс] / Т. Л. Корнішева // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. - 2012. - Вип. 18(1). - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2012_18(1)__24
| 5. |
Корнішева Т. Виконавська культура диригента як важлива складова диригентської діяльності [Електронний ресурс] / Т. Корнішева // Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник ОДМА імені А. В. Нежданової. - 2012. - Вип. 16. - С. 385-393. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mmik_2012_16_42
| 6. |
Щуцький Б. С. Постать диригента у сучасному мистецькому просторі [Електронний ресурс] / Б. С. Щуцький, Т. Л. Корнішева // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2019. - Вип. 32. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrkm_2019_32_25 Розглянуто, спираючись на джерельну базу наукового пошуку, культуротворчий потенціал диригента у художньому просторі сучасної України, розширюючи проблему виконавства диригента-хормейстера до площини культуротворчих "величин" його діяльності. Методологічний потенціал некласичного філософсько-культурологічного інструментарію дозволив авторам інтегрувати вузько спеціальні музикознавчі принципи в конкретику культурних реалій сьогодення.
|
|
|